POGOSTA VPRAŠANJA

  • Pogosta vprašanja

    • Kako aktiviram Pickbox?

      Pickbox kot samostojno storitev aktivirate s prijavo na www.pickbox.tv prek računalnika ali mobilne naprave. Pickbox lahko aktivirate tudi prek Hrvaškega telekoma in prek ponudnikov telekomunikacijskih storitev v Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Bosni in Hercegovini ter Črni gori.

    • Kako brezplačno gledati Pickbox?

      Pickbox vsem novim uporabnikom podarja mesec dni brezplačne uporabe storitve. Ko se registrirate in vnesete podatke za plačilo, si lahko naslednji mesec dni vso vsebino iz ponudbe ogledate brezplačno. Storitev lahko odpoveste kadarkoli, če pa tega ne storite, se bo po preteku brezplačnega obdobja samodejno aktivirala.

    • Kako spremeniti geslo?

      Geslo spremenite na www.pickbox.tv prek računalnika ali mobilne naprave. Kliknite na Prijava in Ste pozabili geslo?. Geslo spremenite prek povezave, ki vam jpo pošljemo po e-pošti.

    • Na katerih napravah lahko gledam Pickbox?

      Pickbox lahko gledate na računalniku, mobilnih napravah Android in iOS ter televizorjih Android smart. Če imate kakšen drug model televizorja, lahko Pickbox gledate prek naprave Chromecast.

    • Lahko svoj uporabniški račun delim z drugimi?

      Pickbox podpira več prijav na isti uporabniški račun, zato si lahko en račun (in stroške) delite s komerkoli. Storitev lahko istočasno gledate na dveh ali treh napravah (odvisno od aktiviranega paketa).

    • Kakšna hitrost spletne povezane je potrebna za gledanje Pickboxa?

      Če hočete neovirano gledati Pickbox, je potrebna povezava z minimalno hitrostjo 2 Mbps na aktivni napravi.

    • Storitev sem plačal, a ne morem gledati Pickboxa. Kako rešiti težavo?

      Težavo prijavite na info@pickbox.tv. Opišite težavo, mi pa jo bomo čim hitreje poskusili rešiti.

  • O Pickboxu

    • Kaj je Pickbox?

      Pickbox je streaming videoteka na zahtevo, ki jo lahko kjerkoli in kadarkoli neomejeno spremljate. V ponudbi najdete več tisoč ur premier, uspešnih serij, filmskih klasik in Disneyjevih risank.

    • Zakaj je Pickbox edinstven na trgu?

      Vse serije in filme na Pickboxu lahko gledate s profesionalno prevedenimi podnaslovi v hrvaščini, srbščini, slovenščini ali makedonščini. Določene Disneyjeve risanke pa so celo sinhronizirane v vašem jeziku. Storitev nima pogodbenih obveznosti, zato jo lahko odpoveste, kadar hočete, svoj uporabniški račun lahko delite z več osebami, vsebino pa lahko gledate na več napravah hkrati.

    • V katerih državah je mogoče gledati Pickbox?

      Storitev lahko uporabljate na območju Hrvaške, Slovenije, Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije in Črne gore.

    • Kako se prijavim na Pickboxov novičnik?

      Med registracijo na Pickbox morate dovoliti pošiljanje promocijskih obvestil na svoj e-naslov.

    • Kako se odjavim s Pickboxovega novičnika?

      S Pickboxovega novičnika se lahko odjavite na dnu kateregakoli novičnika, ki ga dobite. Kliknete na povezavo Odjavi ali pa pišite na info@pickbox.tv, da to storimo namesto vas.

  • Registracija in aktivacija

    • Lahko svoj uporabniški račun delim z drugimi?

      Pickbox podpira več prijav na isti uporabniški račun, zato si lahko en račun (in stroške) delite s komerkoli. Storitev lahko istočasno gledate na dveh ali treh napravah (odvisno od aktiviranega paketa).

    • Kako se registriram?

      Registracijo opravite prek računalnika ali mobilne naprave na www.pickbox.tv. Svoj račun Pickbox ustvarite s svojim e-naslovom in geslom.

    • Ali obstaja brezplačno obdobje uporabe Pickboxa?

      Prvi mesec je brezplačen za vse nove uporabnike. Storitev lahko odpoveste kadarkoli, če pa tega ne storite, se bo po preteku brezplačnega obdobja samodejno aktivirala po ceni 7 €/mes.

    • Kako aktiviram Pickbox?

      Pickbox kot samostojno storitev aktivirate s prijavo na www.pickbox.tv prek računalnika ali mobilne naprave. Pickbox lahko aktivirate tudi prek Hrvaškega telekoma in prek ponudnikov telekomunikacijskih storitev v Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Bosni in Hercegovini ter Črni gori.

    • Kakšni so Pickboxovi paketi in cene?

      Pickbox je zelo prilagodljiv in vam ponuja tri pakete:

      • OSNOVNI (7 €/mes)
      Predplačilo se bo samodejno obnavljalo vsak mesec. Deaktivirate ga lahko, kadar hočete.
      • POPULARNI (39 €/6 mes)
      Ugodnost: Prihranite 3 € Predplačilo se bo samodejno obnovilo vsakih 6 mesecev. Deaktivirate ga lahko, kadar hočete.
      • NAJBOLJŠI (72 €/12 mes)
      Ugodnost: Prihranite 12 €, Pickbox pa lahko spremljate na 3 napravah hkrati. Predplačilo se ne bo samodejno obnovilo, temveč ga morate po preteku obnoviti sami.

    • Kakšni so načini plačila?

      Pickbox lahko aktivirate s kartico ali plačilom prek PayPala.

    • Moram podpisati pogodbo?

      Nikakor. Pickbox nima nobenih pogodbenih obveznosti in storitev lahko prekinete, kadar hočete.

    • Lahko med aktivacijo izkoristim popust?

      Pickbox podarja popust na svoje pakete prek različnih promocij. Če ste dobili popust za Pickbox, je pri aktivaciji predvideno polje za vnos popusta, kamor vpišete svojo kodo za popust. Popust se bo samodejno obračunal, vi pa lahko nadaljujete z nakupom.

    • Moje plačilo ni bilo uspešno. Kaj lahko storim?

      Vsekakor preverite, ali imate dovolj sredstev na kartici ali računu PayPal. Če pri aktivaciji potrebujete pomoč, pa nam pišite na info@pickbox.tv.

  • Serije in filmi

    • Kako lahko vidim, katere serije in filme ponuja Pickbox?

      Z brezplačno registracijo na www.pickbox.tv dobite dostop do vsebine na Pickboxu. Poudarjene serije in filme si lahko ogledate na www.pickbox.si

    • Kako pogosto prihajajo nove serije in filmi?

      Novi naslovi na Pickbox pridejo vsak mesec. Pickbox vse serije in filme kupi za določeno časovno obdobje, zato vsak mesec prihaja nova vsebina, druga pa odhaja.

    • Lahko spremenim jezik podnapisov?

      Jezik podnaslovov in aplikacije lahko spremenite v nastavitvah v zgornjem desnem kotu aplikacije ali pa med gledanjem vsebine kliknete v spodnjem desnem kotu videa in izberete jezik podnaslovov. Izbirate lahko med hrvaškim, srbskim, slovenskim in makedonskim jezikom.

    • Kakšna je kakovost videa na Pickboxu?

      Pickbox nudi HD kakovost videa,  a se bo kakovost prilagodila hitrosti vaše spletne povezave in naprave, na kateri gledate.

    • Moja serija ali film ni več v ponudbi Pickboxa. Zakaj se je to zgodilo?

      Pickbox vse serije in filme kupuje za določeno časovno obdobje, tako da vsak mesec pride nova vsebina, druga pa odide. V tem časovnem obdobju ima Pickbox pravico predvajati določeno vsebino, ko pa to obdobje mine, moramo vsebino umakniti iz ponudbe. A ne skrbite, določeno vsebino pogosto znova vključimo v ponudbo.

    • Lahko predlagam vsebino, ki jo hočem gledati na Pickboxu?

      Seveda. Vsak predlog je dobrodošel, mi pa se bomo potrudili, da vam to ali podobno vsebino zagotovimo v prihodnjem širjenju ponudbe.

  • Pickbox na namizni aplikaciji

    • Kateri operacijski sistemi so podprti?

      Pickbox lahko gledate na namiznih in prenosnih računalnikih, na katerih imate nameščene operacijske sistem: Microsoft Windows 7 ali novejši, Apple MacOS (predhodno znan kot OSX) Snow Leoparad ali novejši in Linux.

    • Kateri spletni brskalniki so podprti?

      Pickbox lahko gledate na PC-ju ali MAC-u. Priporočamo ogled prek Google Chroma. Drugi podprti brskalniki so Mozilla Firefox, Microsoft Edge (samo Microsoft Windows), Apple Safari (samo Apple MacOS) in Internet Explorer. Storitev morda deluje tudi na drugih brskalnikih, a ti niso uradno podprti.

    • Kako gledam Pickbox na televizorju prek namizne aplikacije?

      Prijaviti se morate prek spletnega brskalnika na www.pickbox.tv, kjer vnesete svoje uporabniške podatke. Računalnik s kablom HDMI priključite na televizor za prenos slike, ali pa uporabite Google Chromecast. Neposredno gledanje na televizorju prek spletnega brskalnika ni mogoče.

    • Zakaj ne morem gledati Pickboxa na www.pickbox.tv prek mobilne naprave?

      Za gledanje prek mobilne naprave morate prenesti aplikacijo Pickbox tv. Mobilno spletno stran www.pickbox.tv potrebujete le za aktivacijo Pickboxa.

    • Moram namestiti kakšen program za gledanje Pickboxa?

      Za gledanje Pickboxa ne potrebujete nobenega dodatnega programa. Vsebino zaženete na spletni strani www.pickbox.tv ali prek aplikacije Pickbox tv. Za gledanje vsebine morate imeti aktiven Pickboxov račun.

    • Na računalniku imam tehnično težavo. Kako jo rešim?

      Priporočamo, da Pickbox gledate prek brskalnika Google Chrome. Če imate težave z gledanjem Pickboxa v Chromu, nam težavo sporočite na info@pickbox.tv in nam podrobno opišite, kaj je narobe, na kateri napravi se težava pojavlja ter katero različico aplikacije, operacijskega sistema in spletnega brskalnika imate, da bomo lahko ugotovili, zakaj prihaja do težav med gledanjem.

  • Pickbox na mobilnih aplikacijah

    • Na katerih mobilnih napravah je dostopen Pickbox?

      Pickbox je dostopen na tablicah in pametnih telefonih iOS in Android.

    • Lahko Pickbox gledam prek Chromecasta?

      Pickbox lahko prek Chromecasta povežete s svojim televizorjem in tako gledate vse vsebine.

    • Za gledanje vsebine uporabljam povezavo 3G/4G. Porabljam podatkovni promet?

      Mobilno aplikacijo Pickbox tv lahko uporabljate tako prek Wi-Fija in mobilne (3G/4F) povezave. Upoštevajte, da boste uporabne aplikacije Pickbox tv prek mobilnega omrežja plačali po ceni, ki jo je postavil naš mobilni operater.

    • Lahko prenesem serije in filme iz Pickboxove ponudbe?

      Pickbox nima možnosti prenosa vsebine. Vsa vsebina je dostopna za neomejen online ogled prek želene naprave, a je potrebno imeti aktiven uporabniški račun.

    • Na iPadu/iPhonu imam tehnično težavo. Kako jo rešim?

      Za gledanje Pickboxa na iPhonu ali iPadu morate imeti vsaj 10.0 različico iOS-a in najnovejšo različico aplikacije Pickbox ter stabilno spletno povezavo s hitrostjo vsaj 2 Mbps. Če so izpolnjeni vsi ti pogoji, pa Pickboxa še vedno ne morete gledati, nam pišite na info@pickbox.tv in nam podrobno opišite težavo, navedite pa tudi napravo, na kateri se pojavlja, različico aplikacije in različico iOS-a, da bomo lažje ugotovili, zakaj prihaja do težav med gledanjem.

    • Na napravi Android se pojavlja tehnična napaka. Kako jo rešim?

      Za gledanje Pickboxa na pametnem telefonu ali tablici Android morate imeti vsaj 5.1.1 različico Androida, najnovejšo različico aplikacije Pickbox in stabilno spletno povezavo s hitrostjo vsaj 2 Mbps. Če so izpolnjeni vsi ti pogoji, a Pickboxa še vedno ne morete gledati, nam pišite na info@pickbox.tv in nam podrobno opišite težavo, navedite pa tudi napravo, na kateri se pojavlja, različico aplikacije in različico Androida, da bomo lažje ugotovili, zakaj prihaja do težav med gledanjem.

  • Pickbox na televizorjih Smart

    • Na katerih televizorjih Android lahko gledam Pickbox?

      Če vaš televizor uporablja Android kot svoj operacijski sistem, potem boste aplikacijo našli v Google Play Store. Najbolj znani znamki televizorjev, ki uporabljata operacijski sistem Android TV, sta Sony in Phillips.

    • Na katerih televizorjih LG Smart lahko gledam Pickbox?

      Pickbox trenutno ni na voljo za televizorje LG Smart. Ves čas delamo na razvoju novih funkcionalnosti storitve in upamo, da bomo kmalu uvrstili dostopnost tudi na tej platformi.

    • Na katerih televizorjih Samsung Smart lahko gledam Pickbox?

      Pickbox trenutno ni na voljo za televizorje Samsung Smart. Ves čas delamo na razvoju novih funkcionalnosti storitve in upamo, da bomo kmalu uvrstili dostopnost tudi na tej platformi.

    • Kako prevzamem aplikacijo na televizorju Smart?

      Aplikacijo Pickbox tv najdete in prenesete v trgovini z aplikacijami na vašem televizorju Smart.

    • Kako se registriram in aktiviram storitev prek televizorja Smart?

      Registracijo in aktivacijo je potrebno opraviti na www.pickbox.tv prek računalnika ali mobilne naprave. Po registraciji se morate prijaviti v aplikacijo Pickbox tv na svojem televizorju Smart.

    • Kako spremenim geslo na televizorju Smart?

      Geslo spremenite na www.pickbox.tv prek računalnika ali mobilne naprave.

    • Na televizorju Android imam tehnično težavo. Kako jo rešim?

      Preverite hitrost spletne povezave. Svojo težavo prijavite na info@pickbox.tv, kamor sporočite podroben opis težave, katero vrsto televizorja Android Smart uporabljate, različico aplikacije Pickbox tv, ki jo uporabljate, ter različico operacijskega sistema Android, da bomo lažje ugotovili, zakaj prihaja do težav pri gledanju.

  • Pickbox na ponudnikih telekomunikacijskih storitev

    • V katerih državah je Pickbox na voljo prek ponudnikov telekomunikacijskih storitev?

      Na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Srbiji, Črni gori, Sloveniji in Makedoniji.

    • Pri katerih ponudnikih telekomunikacijskih storitev je Pickbox na voljo v Sloveniji?

      • T2 | Pickbox je na voljo kot dodatni TV paket, ki ga lahko gledate prek televizijskega vmesnika ali aplikacije tv2go. Vključen je v Oranžni diamant paket.
      • Telemach | Pickbox je vključen v paketih Gold Trojka. Glejte Pickbox v Video klubu na D3 in na mobilnih napravah prek EON-a. 
      • Telekom Slovenije | Pickbox najdete na programskem mestu 242 na televiziji Telekoma Slovenije (prek komunikatorja BOX).
      • Total TV | Pickbox je na voljo kot dodatni televizijski paket. Glejte Pickbox na vseh mobilnih napravah prek storitve EON. 
       Za vse dodatne informacije ali aktivacijo Pickboxa kontaktirajte svojega ponudnika telekomunikacijskih storitev.