FAQ

  • Pogosta vprašanja

    • Kaj je Pickbox NOW?

      Pickbox NOW je storitev videoteke na zahtevo s serijami in filmi. Pri nas ne boste našli kanalov in njihovih sporedov, temveč vse iz naše ponudbe. Vse si lahko ogledate brez oglasov ter kadarkoli na vaših napravah ali prek izbranih ponudnikov telekomunikacijskih storitev.

    • Kako aktivirati Pickbox NOW?

      Spletno videoteko Pickbox NOW lahko aktivirate po registraciji na www.pickboxnow.com. Plačilo je mogoče s kartico ali PayPalom, mesečno predplačilo pa znaša 5 evrov. Predplačilo se samodejno obnavlja, dokler ga ne odpoveste. Aktivacija storitve Pickbox NOW je mogoča tudi pri izbranih ponudnikih telekomunikacijskih storitev.

    • Pri katerih ponudnikih v Sloveniji je na voljo Pickbox NOW?

        • Telemach - Pickbox NOW lahko najdete pri EON Video Klubu. Izvedite več
       
        • Total TV - Pickbox NOW je na voljo kot dodatni televizijski paket prek storitve EON. Izvedite več
       
        • Telekom Slovenije - Pickbox NOW najdete in BOX-u in BOX-u S (programsko mesto 242 ter v meniju Moj TV ali NEO Smartboxu (sklop Knjižnica). Izvedite več
       
        • T-2 - Pickbox NOW videopaket lahko naročite v portalu T-2 Horizont. Izvedite več

    • Koliko stane storitev Pickbox NOW?

      Cena za ogled na vaših napravah je 5 evrov na mesec, ogledate pa si lahko vse serije in filme v naši ponudbi. Vse druge pakete si lahko ogledate tu. Cena pri ponudniku telekomunikacijskih storitev je prav tako 5 evrov, vendar je morda Pickbox NOW že vključen v paket vašega ponudnika.

    • Na katerih napravah je mogoče gledati Pickbox NOW?

      Po aktivaciji storitve na www.pickboxnow.com, lahko vse serije in filme gledate na:

      • www.pickboxnow.com (računalnik in mobilnik)
      • mobilnih napravah Android i iOS
      • Android TV
      • Samsung Tizen (izdelani od leta 2018 do 2020)
      • LG webOS (web0S 4.0 ali novejši)
      • Google Chromecast

      Če ste storitev aktivirali pri ponudniku telekomunikacijskih storitev:

      • njihov komunikator (npr. EON)
      • njihove aplikacije (npr. tv2go)

    • Kako deliti uporabniški račun z drugimi?

      Spletna videoteka Pickbox NOW podpira več prijav z istim uporabniškim računom, tako da lahko en račun (in stroške) delite, s komer želite. Serije in filme lahko hkrati gledate na dveh ali treh napravah (odvisno od aktiviranega paketa).

    • Je serije in filme mogoče gledati brez spletne povezave?

      Aplikacija Pickbox NOW za mobilne naprave podpira gledanje brez povezave, kar pomeni manj porabljenih enot za prenos podatkov na vaši napravi. Ob vsaki epizodi je možnost "prevzema" vsebine. Ko vsebino prevzamemo, jo lahko poiščemo v Izbirniku > Moji prenosi v vaši aplikaciji. Možnost je na voljo samo v mobilni aplikaciji Pickbox NOW.

    • Kako nastaviti podnapise?

      Podnapisov ni treba nastavljati. Vse serije in filme na Pickbox NOW si lahko ogledate s profesionalno prevedenimi podnapisi, ki se samodejno pojavijo.

    • Kako aktivirati bon?

      Bon vpišemo pred izbiro paketa na www.pickboxnow.com v polje "Imam bon". Bon omogoča ogled na www.pickboxnow.com in z našimi aplikacijami, ne pa na napravah ponudnikov telekomunikacijskih storitev.

    • Kako izkoristiti popust?

      Kodo za popust vpišete po izbiri paketa na www.pickboxnow.com v polje "Izkoristi kodo za popust".

  • ODPRAVLJANJE TEŽAV

    • Imam tehnične težave z vsebinami. Kaj naj storim?

      Preverite različico spletnega brskalnika, če gledate na računalniku, oziroma različico operacijskega sistema in aplikacije, če uporabljate mobilno aplikacijo ali tisto za pametni televizor. Svetujemo, da je vedno vse posodobljeno.

    • Vse je posodobljeno, vsebin pa ne morem gledati. Kaj naj storim?

      Ponovno naložite aplikacijo, kar lahko pomaga v primeru mobilnih naprav in televizije. V spletnem brskalniku pa se poskusite odjaviti in znova prijaviti na www.pickboxnow.com ali izbrisati predpomnilnik (cache) spletnega brskalnika.

    • Kako spremeniti geslo?

      Geslo lahko spremenite na www.pickboxnow.com na računalniku ali mobilni napravi. Kliknite Tu spremenite geslo ter ga spremenite na povezavi, ki jo boste dobili po elektronski pošti. Če ste Pickbox NOW aktivirali pri ponudniku telekomunikacijskih storitev, se obrnite na njihovo službo za pomoč naročnikom.

    • Na pametnem televizorju ne najdem Pickbox NOW. Kaj naj storim?

      Za gledanje na Android TV-ju poiščite našo aplikacijo v Google Play Storeu .

      Za gledanje na Samsungovem TV-ju s sistemom Tizen poiščite našo aplikacijo v uradni Samsungovi trgovini z aplikacijami.

      Za gledanje na LG-jevem TV-ju s sistemom webOS poiščite aplikacijo v uradni LG-jevi trgovini z aplikacijami.

      *Pickbox NOW ne podpira gledanja vsebin s spletnim brskalnikom na pametnem televizorju

    • Kako povezati Pickbox NOW z Googleovim Chromecastom?

      Za namestitev Google Chromecasta upoštevajte navodila Googlea. Po uspešni namestitvi boste v naši mobilni aplikaciji za naprave iOS ali Android našli ikono v zgornjem desnem kotu, ki jo morate klikniti, če želite vsebino "prenesti" na televizor.

    • V katerih državah lahko gledam Pickbox NOW?

      Ko aktivirate Pickbox NOW na www.pickboxnow.com v Sloveniji, lahko vsebine gledate v državah članicah Evropske unije, Srbiji, BiH, Črni Gori in Severni Makedoniji.

    • Kako lahko vidim, katere serije in filme nudi Pickbox NOW?

      Vse serije in filme iz ponudbe videoteke lahko najdete na www.pickboxnow.com. Za gledanje je potrebna aktivacija.

    • Kaj naj storim, če porabim vse enote za prenos podatkov na mobilnem ali domačem paketu?

      Preverite pogoje pri vašem ponudniku telekomunikacijskih storitev. Medtem lahko vsebine gledate prek Wi-Fi povezave brez omejitve prenosa podatkov.

    • Na koga se lahko obrnem v primeru dodatnih vprašanj?

      Brez težav nam pišite na info@pickbox.tv ali na Facebooku ali Instagramu.