POGOSTA VPRAŠANJA

  • Spoznajte Pickbox

    • Kaj je Pickbox?

      Pickbox je spletna televizija, ki jo lahko kjerkoli in kadarkoli neomejeno spremljate. Pickbox lahko gledate na pametnem televizorju Samsung ali LG, računalniku, tabličnem računalniku ali pametnem telefonu. Trenutno vam na Pickboxu nudimo več tisoč ur serij, filmov in risank, celotna vsebina pa je prevedena (s podnaslovi) ali sinhronizirana v štiri jezike: slovenščino, hrvaščino, srbščino in makedonščino.

    • Kako si lahko ogledam vsebine, ki so na voljo na Pickboxu?

      Seznam več tisoč ur serij, filmov in risank, ki so na voljo na Pickboxu, si lahko ogledate tu. Za natančnejše informacije o vseh vsebinah, ki jih lahko vidite na seznamu, se morate registrirati.

    • Kako se lahko registriram v Pickbox?

      Registrirate se lahko preko aplikacije Pickbox na pametnem televizorju Samsung ali LG, tabličnem računalniku, pametnem telefonu ali na računalniku na spletni strani www.pickbox.tv. Po registraciji dobite vpogled v vsebine, ki jih nudi Pickbox, ogledate pa si lahko tudi predstavitvene filme. Da bi lahko uživali v spremljanju vsega, kar nudi Pickbox, morate aktivirati svoj uporabniški račun. Pickbox komaj čaka, da se registrirate in postanete najboljši prijatelji.

    • Katere podatke potrebujem za registracijo?

      Da bi se registrirali, morate vnesti vaš aktiven elektronski naslov, geslo, ime in priimek, leto rojstva, izbrati morate državo, v kateri ste, ter potrditi, da niste robot, saj se Pickbox raje druži z živimi bitji.

    • Kaj potrebujem za gledanje Pickboxa?

      Pickbox je zelo skromen in od vas zahteva le, da imate napravo ter spletno povezavo hitrosti najmanj 2 Mbps.

    • Na katerih napravah lahko gledam Pickbox?

      Pickbox vas čaka na pametnih televizorjih Samsung (brez OS Tizen) in LG, računalnikih (priporočamo brskalnik Chrome), tabličnih računalnikih s sistemom iOS in Android ter pametnih telefonih. Več o napravah in o tem, kako dobiti aplikacijo Pickbox, si lahko preberete v kategoriji Naprave.

      Vsebine na Pickboxu lahko spremljate tudi na SiOL-u, kjer lahko storitev tudi aktivirate.

    • Koliko znaša mesečno plačilo za neomejen ogled Pickboxa?

      Pravi drobiž. Tisoče ur serij in filmov ti je na voljo že za 7€ na mesec. Seveda se lahko naročiš tudi za daljše obdobje, pri čemer te bo Pickbox nagradil. Za izbiro paketa PRILJUBLJENI za 6 mesecev prihraniš 3€. Če se odločiš za paket NAJBOLJŠI za eno leto, pa prihraniš kar 12€, podarili pa ti bomo tudi možnost hkratnega ogleda na tretji napravi. pickbox-paketi_slo

    • Moram podpisati pogodbo s Pickboxom?

      Nikakor. S Pickboxom se lahko kadarkoli razideta, saj niste k ničemur zavezani. Seveda bo Pickbox v trenutku, ko se boste odločili, da ga ne potrebujete več, gotovo žalosten, vendar bo verjetno sčasoma prebolel izgubo.

    • Kako lahko aktiviram svoj Pickbox?

      Pickbox je mogoče aktivirati na nekaj načinov. Plačilo lahko opravite s kreditno ali debetno kartico ter s pomočjo PayPala. Lastniki pametnih televizorjev Samsung in LG lahko Pickbox aktivirajo tudi s pomočjo spletne banke. Več o načinu aktivacije lahko preberete v kategoriji Aktivacija. Pohitite, Pickbox je namreč že rahlo živčen, saj filmskih maratonov brez vas ne more začeti!

      *Z aktivacijo Pickboxa imate možnost ogleda vsebine na dveh ali treh napravah hkrati.

    • V katerih državah lahko gledam Pickbox?

      Pickbox je na voljo v Sloveniji, poleg tega pa še v petih državah. To so Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina, Črna gora in Makedonija. Če greste na dopust v eno izmed navedenih držav, lahko tam brez težav spremljate vse vsebine na Pickboxu s podnaslovi, ki ste jih prej izbrali.

  • Naprave

    • Na katerih napravah lahko spremljam Pickbox?

      Pickbox vas čaka na pametnih televizorjih Samsung (brez OS Tizen) in LG, računalnikih (priporočamo brskalnik Chrome), tabličnih računalnikih s sistemom iOS in Android ter pametnih telefonih. Vsebine na Pickboxu lahko spremljate tudi na Telemachu in SiOL-u, kjer lahko storitev tudi aktivirate. Pickbox lahko na Telemachu aktivirate tu.

    • Na koliko napravah lahko hkrati gledam Pickbox?

      Naše storitve lahko gledate na dveh ali treh napravah hkrati, odvisno od paketa Pickbox, ki ste ga aktivirali.

    • Lahko zamenjam napravo, na kateri gledam Pickbox?

      Seveda. Pickbox vam omogoča, da vsakih 30 dni spremenite eno izmed naprav, na kateri ga gledate. Zamenjavo naprave opravite v kategoriji Moj račun in podkategoriji Upravljanje naprav, kjer izberete napravo, ki jo hočete odstraniti, ter potrdite odstranitev.

    • Kje lahko prenesem aplikacijo Pickbox?

      Odvisno od tega, ali uporabljate tablični računalnik, pametni telefon (Android ali iOS) ali pametni televizor Samsung ali LG. Aplikacijo Pickbox lahko prenesete na Google Playu, AppStoreu, Smart Hubu ali LG Storeu. Za spremljanje Pickboxa na računalniku aplikacije ne potrebujete, temveč se morate le prijaviti na www.pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na pametnem televizorju Samsung?

      1. Vstopite v Smart Hub
      2. V iskalnik vpišite Pickbox
      3. Namestite in odprite aplikacijo
      4. Če se še niste,se registrirajte, prijavite in aktivirajte svoj Pickbox
      5. Uživajte s Pickboxom!

      Za pomoč ali več informacij pošljite e-pošto na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na pametnem televizorju LG?

      1. Vstopite v LG Store
      2. V iskalnik vpišite Pickbox
      3. Namestite in odprite aplikacijo
      4. Če se še niste,se registrirajte, prijavite in aktivirajte svoj Pickbox
      5. Uživajte s Pickboxom!

      Za pomoč ali več informacij pošljite e-pošto na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na računalniku?

      1. Pojdite na www.pickbox.tv (priporočamo najnovejšo različico Chromea)
      2. Če se še niste,se registrirajte, prijavite in aktivirajte svoj Pickbox
      3. Uživajte s Pickboxom!
      Opomba: spremljanje Pickboxa na računalniku je mogoče tudi v drugih spletnih brskalnikih, vendar Pickbox ne jamči za popolno kakovost predvajanja vsebin, saj je ta odvisna tudi od samega spletnega brskalnika. Več si oglejte v rubriki Tehnična vprašanja.

    • S katerimi spletnimi brskalniki lahko na računalniku spremljam Pickbox?

      Vsekakor priporočamo ogled v zadnji različici spletnega brskalnika Google Chrome. S Pickboxom se lahko družite tudi v drugih brskalnikih: Internet Explorer 8+, Mozilla Firefox, Opera in Safari, vendar Pickbox ne zagotavlja najboljše pretočnosti in predvajanja vsebin. Počasi tudi druge brskalnike prilagajajo novim pogojem in zelo kmalu boste tudi z njimi lahko brez vsakršnih težav spremljali Pickbox. browseri-SLO Za pomoč ali več informacij pošljite e-pošto na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na iPadu ili iPhoneu?

      1. Vstopite v AppStore
      2. V iskalnik vpišite Pickbox
      3. Namestite in odprite aplikacijo
      4. Če se še niste, se registrirajte in prijavite*
      5. Prepustite se uživanju s Pickboxom!

      * - aktivacija računa je mogoča z računalnikom in pametnim televizorjem Samsung ali LG.

      Za pomoč ali več informacij pošljite e-pošto na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na tabličnem računalniku ali pametnem telefonu Android?

      1. Vstopite v Google Play Store
      2. V iskalnik vpišite Pickbox
      3. Namestite in odprite aplikacijo
      4. Če se še niste, se registrirajte in prijavite*
      5. Prepustite se uživanju s Pickboxom!

      * - aktivacija računa je mogoča z računalnikom in pametnim televizorjem Samsung ali LG.

      Za pomoč ali več informacij pošljite e-pošto na info@pickbox.tv.

    • Lahko Pickbox gledam na svojem televizorju, čeprav to ni pametni televizor Samsung ali LG?

      Seveda, vse, kar boste potrebovali, pa je kabel HDMI, s katerim boste povezali vaš računalnik in televizor ter tako ustvarili "mostiček", preko katerega se bo vaš Pickbox lahko preselil z računalnika na televizor.

    • Če imam Pickbox aktiven na Siol TV, ga lahko gledam na še eni napravi?

      Lahko. Morate le obiskati spletno stran moj.telekom.si in na tem portalu prevzeti uporabniške podatke za prijavo na dodatni napravi.

  • Aktivacija

    • Zakaj je treba vsebino na Pickboxu plačati?

      Pickbox je povsem zakonita storitev v skladu z vsemi zakoni. Za vse vsebine, ki so na voljo, Pickbox zakupi licenco največjih svetovnih produkcijskih hiš in tako pridobi pravico za predvajanje v določenem časovnem obdobju. Vse vsebine na Pickboxu so na voljo ves čas znotraj časovnega okvira, za katerega je vsebina zakupljena.

    • Kateri paketi Pickbox so na voljo?

      Pickbox je zelo prilagodljiv in na voljo s tremi paketi:

        • - OSNOVNI (1 mesec) - OBNAVLJAJOČI se in ENKRATEN nakup

        • - PRILJUBLJENI (6 meseci) - ENKRATEN nakup

        • - NAJBOLJŠI (12 mesecev) - ENKRATEN nakup

      pickbox-paketi_slo

    • Kakšna je razlika med obnavljajočim se in enkratnim nakupom pri OSNOVNEM paketu?

      Obnavljajoči nakup je nakup, ki se po prvem nakupu vsak mesec samodejno podaljša, kar traja največ 12 mesecev. Obnavljajoči nakup lahko kadarkoli v času predplačila prekinete, saj pri Pickboxu ni pogodbenih obveznosti.

      Obnavljajoč se nakup se samodejno aktivira ob plačilu Pickboxovega paketa OSNOVNI preko vaše kartice ali PayPala.


      Enkraten nakup je nakup, s katerim aktivirate Pickbox za vnaprej izbrano časovno obdobje. Enkratnega nakupa ni mogoče odpovedati v času trajanja predplačila, temveč se izteče ob koncu trajanja storitve.

    • Kakšni so načini aktivacije?

      Pickbox je mogoče aktivirati na vašem računalniku s kartičnim plačilom in plačilom s storitvijo PayPal.

    • Moram s Pickboxom podpisati pogodbo?

      Nikakor. S Pickboxom se lahko kadarkoli razideta, saj niste k ničemur zavezani. Seveda bo Pickbox v trenutku, ko se boste odločili, da ga ne potrebujete več, gotovo žalosten, vendar bo verjetno sčasoma prebolel izgubo.

    • Kako plačati s kartico?

      S kartico ni mogoče plačati enkratnega nakupa za mesec dni, temveč samo obnavljajočega se, toda tudi takšen nakup lahko prekličete, če si to zaželite. Seveda bo Pickbox v trenutku, ko se boste odločili, da ga ne potrebujete več, gotovo žalosten, vendar bo verjetno sčasoma prebolel izgubo. Enkraten nakup paketa Pickbox je mogoč pri obširnejših paketih za 6 in 12 mesecev.

      Postopek za plačilo s kartico:

      • - Na računalniku izberite polje Moj račun > Aktivacija
      • - Izberite Kartica
      • - Izberite trajanje predplačila
      • - Kliknite Začni in odprl se bo obrazec za plačilo (CorvusPay)
      • - V obrazec vpišite zahtevane podatke
      • - Kliknite Plačaj
      • - Če sistem od vas tako zahteva, plačilo potrdite z enkratnim varnostnim geslom (odvisno od kartice)
      • - Ko se prikaže potrdilo o nakupu, lahko začnete uživati v Pickboxu

      Če vzamete naročnino za 6 mesecev, prihranite 3€. Če se odločite za letno naročnino, vam bo Pickbox podaril možnost ogleda na tretji napravi in prihranek kar 12€.

      Za več informacij pošljite e-pošto na info@pickbox.tv.

    • Kako plačati s PayPalom?

      S PayPalom ni mogoče plačati enkratnega nakupa za mesec dni, temveč samo obnavljajočega se, toda tudi takšen nakup lahko prekličete, če si to zaželite. Seveda bo Pickbox v trenutku, ko se boste odločili, da ga ne potrebujete več, gotovo žalosten, vendar bo verjetno sčasoma prebolel izgubo. Enkraten nakup paketa Pickbox je mogoč pri obširnejših paketih za 6 in 12 mesecev.

      • - Izberite polje Moj račun > Aktivacija na računalniku
      • - Izberite PayPal
      • - Izberite trajanje predplačila
      • - Kliknite Začni
      • - Prijavite se v PayPal
      • - Plačajte s klikom na Continue
      • - Potrdite plačilo
      • - Ko dobite potrdilo aktivacije na elektronski naslov, lahko takoj začnete gledati Pickbox

      Če vzamete naročnino za 6 mesecev, prihranite 3€. Če se odločite za letno naročnino, vam bo Pickbox podaril možnost ogleda na tretji napravi in prihranek kar 12€.

      Za več informacij pošljite e-pošto na info@pickbox.tv.

    • So moji podatki varni?

      So. Vse transakcije so zaščitene s kodami, ki jih uporabljajo banke in izdajalci kartic. Vaši osebni podatki so zaščiteni v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.

    • Koliko časa trajajo paketi Pickbox?

      Pickbox lahko aktivirate za obdobja 1, 6 ali 12 mesecev. Če vzamete naročnino za 6 mesecev, prihranite 3€. Če se odločite za letno naročnino, vam bo Pickbox podaril možnost ogleda na tretji napravi in prihranek kar 12€. Za več informacij pošljite e-pošto na info@pickbox.tv.

    • Kako odpovedati obnavljajoči se nakup?

      Obnavljajoči se nakup, ki ste ga aktivirali s kartičnim plačilom ali s storitvijo PayPal, lahko odpoveste v Informacijah o računu na vašem računalniku, do te možnosti pa pridete s klikom na Moj račun. S klikom na "Želite odpovedati predplačilo? KLIKNITE TU" odpoveste obnavljajoči se nakup. Po odpovedi obnavljajočega se nakupa oz. OSNOVNEGA paketa bo predplačilo trajalo do prej predvidenega datuma obnove oz. predvidenega datuma za obnovitev mesečnega nakupa.

    • Kako lahko podaljšam predplačilo?

      Aktivacija ali podaljšanje Pickboxa sta mogoča le preko osebnega računalnika ter pametnega televizorja Samsung ali LG. Če imate Pickbox na računalniku, vaša druga naprava pa je tablični računalnik ali pametni telefon, na strani www.pickbox.tv preprosto izberete Moj račun > Aktivacija in storitev kupite/podaljšate. Če sta obe vaši napravi tablična računalnika ali pametna telefona, odjavite eno izmed naprav preko možnosti Moj račun > Upravljanje naprav ter spet prijavite računalnik. Na spletni strani www.pickbox.tv izberite Moj račun > Aktivacija in podaljšajte storitev.

  • Tehnična vprašanja

    • Moram za spremljanje Pickboxa namestiti kakršenkoli program?

      Za spremljanje Pickboxa ne potrebujete nobenih dodatnih programov. Vsebine delujejo s pomočjo multi DRM-ja, zato se morate le registrirati in aktivirati svoj uporabniški račun.

    • Kateri spletni brskalnik priporočate?

      Pickbox vam priporoča ogled serij in filmov v Google Chromu, saj je to spletni brskalnik, ki je najbolje prilagojen Pickboxu.

    • Lahko Pickbox gledam v Google Chromu?

      Lahko. Pickbox vam celo priporoča, da uporabite Google Chrome, saj se ta spletni brskalnik najbolje ujema s Pickboxom.

    • Lahko Pickbox gledam v Mozilli Firefox?

      Lahko, vendar morate namestiti Silverlight in Adobe Flash Player, vendar niti v tem primeru Pickbox ne jamči kakovostnega predvajanja vsebin, saj je večji del tega odvisen od kakovosti in zmogljivosti računalnika oziroma grafične kartice. Pickbox bi vam vsekakor priporočil, da se z njim družite s pomočjo Google Chroma.

    • Lahko Pickbox gledam v Internet Explorerju?

      Ja, če imate nameščen operacijski sistem Windows 8.0 ali novejši. Če dovolite, Pickbox vam vsekakor priporoča, da se z njim družite s pomočjo Google Chroma.

    • Lahko gledam Pickbox v Edgu?

      Lahko, če imate nameščen operacijski sistem 10. Če dovolite, Pickbox vam vsekakor priporoča, da se z njim družite s pomočjo Google Chroma.

    • Lahko gledam Pickbox v Safariju?

      Lahko. Safari priporočamo uporabnikom Macov, toda pred ogledom boste morali namestiti dva programa: Adobe Flash Player in Microsoft Silverlight.

    • Lahko gledam Pickbox v Operi?

      Ja. Če dovolite, Pickbox vam vsekakor priporoča, da se z njim družite s pomočjo Google Chroma.

    • Kakšno hitrost spletne povezave potrebujem za gledanje Pickboxa?

      Za neoviran ogled Pickboxa potrebujete povezavo s hitrostjo vsaj 2 Mbps na aktivno napravo. Pickbox samodejno prilagaja kakovost videa glede na vašo napravo in hitrost internetne povezave.

    • Kakšna je kakovost vsebin na Pickboxu?

      Pickbox ima več video profilov, ki se preklapljajo na osnovi hitrosti internetne povezave in naprave, na kateri gledate vsebino. Določena vsebina je na voljo v ločljivosti HD.

    • Pojavlja se sporočilo "Napačen elektronski naslov in geslo". Kaj to pomeni?

      Pickbox vam poskuša povedati, da ste v polje za elektronski naslov vpisali naslov, s katerim niste registrirani, ali pa ste v polje za geslo vnesli napačno geslo. Če se niti po več poskusih ne uspete prijaviti, vam Pickbox svetuje, da spremenite geslo s klikom na Ponastavi geslo.

    • Kako lahko spremenim geslo?

      Geslo lahko spremenite s klikom na Ponastavi geslo. Zatem morate vpisati elektronski naslov, s katerim ste se registrirali. Nanj boste prejeli e-sporočilo s povezavo, na katero morate klikniti. Po kliku vpišite novo geslo, ga potrdite in tako ste pripravljeni na ponovno druženje s Pickboxom, ki vas že nestrpno čaka.

    • Kako lahko spremenim geslo, če sem na napravi že prijavljen?

      Vstopite v kategorijo Moj račun > Informacije, kliknite na KLIKNI TU ob stavku "Ste pozabili geslo?", zatem pa vpišete elektronski naslov, s katerim ste se registrirali. Nanj boste prejeli e-sporočilo s povezavo, na katero morate klikniti. Po kliku vpišite novo geslo, ga potrdite in tako ste pripravljeni na ponovno druženje s Pickboxom, ki vas že nestrpno čaka.

    • Pojavlja se sporočilo "Porabili ste največje število naprav, ki jih lahko prijavite z enim uporabniškim računom". Kaj to pomeni?

      Pickbox vam skuša povedati, da ste "zapolnili" vsa prosta mesta za prijavo svojih naprav. Največje število naprav, ki jih lahko prijavite na en uporabniški račun, je štiri. Upoštevajte, da prijava na določeno napravo pomeni prijavo s svojimi uporabniškimi podatki s te naprave na Pickbox. V primeru težav pišite na info@pickbox.tv.

    • Pojavlja se sporočilo "Morate sprejeti pogoje uporabe". Kaj to pomeni?

      Pickbox vam sporoča, da niste označili kvadratka tik pod poljem za vnos gesla, s čimer potrdite, da se strinjate s pogoji za spremljanje vsebin na Pickboxu.

    • Pojavlja se sporočilo "Izkoristili ste največje število hkratnih dostopov do storitve". Kaj to pomeni?

      Pickbox vam skuša povedati, da ga ne morete hkrati gledati na štirih ali več napravah (odvisno od aktiviranega paketa).

  • Vsebine na Pickboxu

    • Zakaj ni več moje serije ali filma?

      Pickbox spoštuje zakone v svoji državi, zato za vsako vsebino, ki vam jo nudi, zakupi licenco, s katero pridobi pravico do predvajanja za določeno časovno obdobje. Ko se to obdobje izteče, Pickbox s solznimi očmi izključi določene vsebine.

    • Kako lahko vem, do kdaj bo neka serija ali film na Pickboxu?

      Pickbox je poskrbel, da lahko v vsakem trenutku veste, koliko časa je še ostalo, preden bo izključil določeno serijo ali film. Vse serije in filme, ki se bodo poslovili danes, v naslednjih sedmih ali 30 dneh, lahko najdete v aplikaciji v kategoriji Zadnja priložnost. Berite tudi naše okrožnice in spremljajte našo stran na Facebooku. Prek teh kanalov boste zagotovo obveščeni o vseh novostih.

    • Zakaj nimate še več serij, filmov in risank?

      Pickbox spoštuje zakone v svoji državi, zato za vsako vsebino, ki vam jo nudi, zakupi licenco, s katero pridobi pravico do predvajanja za določeno časovno obdobje. Nihče na svetu nima vseh vsebin produkcijskih hiš, trudimo pa se, da bi imeli najboljše vsebine v regiji.

    • Lahko predlagam vsebino, ki bi si jo na Pickboxu želel ogledati?

      Vsekakor. Pickbox ima svoj majhen zvezek, v katerega zapisuje vse vaše prejete želje. Trudi se, da bi ugodil prav vsem. Si tudi vi česa želite? Želje zaupajte Pickboxu na info@pickbox.tv!

    • Kdo prevaja vsebine na Pickboxu?

      Pickbox ima svoje poklicne prevajalce, ki mu pomagajo, da so vse vsebine prevedene, vi pa lahko še bolj uživate v serijah in filmih.

    • Kako spremeniti jezik vmesnika?

      Izberite Moj račun, nato Jeziki in Jezik vmesnika ter izberite željeni jezik. Pickbox zna slovensko, hrvaško, srbsko, bosansko, črnogorsko in makedonsko.

    • Kako spremeniti jezik prevoda?

      Izberite Moj račun, nato Jeziki in Jezik podnapisov ter izberite željeni jezik. Pickbox zna slovensko, hrvaško, srbsko, bosansko, črnogorsko in makedonsko.

  • Odpravljanje težav

    • Zakaj ne morem gledati serij in filmov?

      Za neovirano in neomejeno gledanje Pickboxa je potrebno opraviti predplačilo. Če ste to že opravili, pa iz nekega razloga serij in filmov še vedno ne morete gledati, nam to vsekakor sporočite na info@pickbox.tv.

    • Zakaj se ne morem prijaviti v svoj uporabniški račun?

      Preverite, ali vpisujete pravilen elektronski naslov in geslo ter geslo po potrebi spremenite. Preverite tudi, ali ste že prijavili največje število naprav (dve za OSNOVNI in PRILJUBLJENI paket ter tri za paket NAJBOLJŠI). Če vpisujete pravilne podatke in niste prijavili največjega števila naprav, nam pišite na info@pickbox.tv, da bi vam Pickbox pomagal.

    • Poskušam prijaviti drugo napravo, vendar sistem sporoča, da sem porabil največje število naprav.

      Ste prepričani, da ste prijavili le eno napravo? Če ste, ali ste prepričani tudi, da se niste na eni napravi prijavili v dveh ali več različnih spletnih brskalnikih? Pickbox namreč prijavo v dveh spletnih brskalnikih vidi kot prijavo na dveh napravah. Če ste prepričani, da niste prijavljeni na dveh napravah ali v dveh spletnih brskalnikih, nam pišite na info@pickbox.tv, da bi vam Pickbox pomagal.

    • Aktiviral sem paket NAJBOLJŠI in ne morem prijaviti tretje naprave.

      Vsekakor pišite Pickboxu na info@pickbox.tv, da bi vam pomagali in čim prej omogočili prijavo na tretji napravi.

    • Znova sem namestil operacijski sistem Windows, sistem pa mi sporoča, da nimam več pravice do prijave naprave.

      Po ponovni namestitvi OS Windows sistem ne prepozna vaših naprav, zato vam sporoča, da se ne morete prijaviti. Pišite nam na info@pickbox.tv, da bi vam Pickbox pomagal.

    • Ne morem opraviti predplačila za Pickbox!

      Pišite nam na info@pickbox.tv ter nam sporočite podrobnosti o plačilu - kaj se dogaja, da ne morete opraviti predplačila, način plačila in čas, ko ste poskusili.

    • Pickbox sem plačal s PayPalom, vendar še vedno ne morem gledati.

      Še malo potrpljenja. Pickbox bo dostopen, čim dobite potrdilo od PayPala o uspešno opravljenem plačilu. Če se to ne zgodi, nam pišite na info@pickbox.tv, da bi vam Pickbox pomagal.

    • Zakaj ne dobim povratnega sporočila SMS s šifro?

      Aktivacija Pickboxa z SMS kodo ni več mogoča. Pickbox lahko aktivirate na vašem računalniku, kjer ga lahko plačate s kartico ali PayPalom.
      ¸
      V primeru težav nam prosim pišite na info@pickbox.tv, da vam bom Pickbox lahko pomagal.

    • Aktiviral sem šifro na pametnem televizorju, vendar Pickbox sporoča, da je napačna!

      Če ste nekajkrat v krajšem časovnem obdobju potrdili vnos šifre, si ne glede na sporočilo poskušajte ogledati film ali serijo. Vaš uporabniški račun bi moral biti aktiven, če pa temu ni tako, nam vsekakor pišite na info@pickbox.tv, da bi vam Pickbox pomagal.

    • Težave imam z gledanjem serij in filmov na Pickboxu!

      Najprej preverite hitrost svoje spletne povezave, ki mora za druženje s Pickboxom ter gledanje serij in filmov dosegati najmanj 2 Mbps. Hitrost lahko preverite na www.speedtest.net.

      Če je spletna povezava dovolj hitra in stabilna, vsekakor pišite Pickboxu na info@pickbox.tv ter natančno opišite težavo, napravo, na kateri se pojavlja, različico aplikacije in operacijskega sistema ter po potrebi spletnega brskalnika (za računalnik) ter njegovo različico, da bi lažje odkrili, zakaj se pri gledanju pojavljajo težave.

    • Pickbox na računalniku ne deluje dobro!

      Priporočamo, da Pickbox gledate v brskalniku Google Chrome, ki se najbolje razume z aplikacijo Pickbox. Če imate tudi pri gledanju Pickboxa v Chromeu težave, vsekakor pišite Pickboxu na info@pickbox.tv ter natančno opišite težavo, napravo, na kateri se pojavlja, različico aplikacije in operacijskega sistema ter spletnega brskalnika ter njegovo različico, da bi lažje odkrili, zakaj se pri gledanju pojavljajo težave.

    • Pickbox na iPhonu/iPadu ne deluje dobro!

      Za gledanje Pickboxa na iPhonu ali iPadu morate imeti različico iOS 8.0 ali novejšo, najnovejšo različico aplikacije Pickbox ter stabilno spletno povezavo s hitrostjo najmanj 2 Mbps. Če vsem tem pogojem ustrezate, Pickboxa pa še vedno ne morete gledati, vsekakor pišite na info@pickbox.tv ter nam natančno opišite napako, napravo, na kateri se pojavlja, različico aplikacije in iOS, da bi lažje odkrili, zakaj se pri gledanju pojavljajo težave.

    • Pickbox na napravi Android ne deluje dobro!

      Za gledanje Pickboxa na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku Android potrebujete različico sistema Android 4.1 ali novejšo, najnovejšo različico aplikacije Pickbox in stabilno spletno povezavo s hitrostjo najmanj 2 Mbps. Če vsem tem pogojem ustrezate, Pickboxa pa še vedno ne morete gledati, vsekakor pišite na info@pickbox.tv ter nam natančno opišite napako, napravo, na kateri se pojavlja, različico aplikacije in sistema Android, da bi lažje odkrili, zakaj se pri gledanju pojavljajo težave.

    • Pickbox na pametnem televizorju Samsung ne deluje dobro!

      Za gledanje Pickboxa na pametnem televizorju Samsung morate imeti pametni televizor, izdelan leta 2012 ali pozneje, najnovejšo različico aplikacije Pickbox, posodobljeno programsko opremo televizorja in stabilno spletno povezavo s hitrostjo najmanj 2 Mbps. Pickbox trenutno ni na voljo na operacijskem sistemu Tizen, zato preverite, ali ni na vašem televizorju, še posebej, če je novejši, ravno ta operacijski sistem. Če vsem tem pogojem ustrezate, Pickboxa pa še vedno ne morete gledati, vsekakor pišite na info@pickbox.tv ter nam natančno opišite napako, napravo, na kateri se pojavlja, različico aplikacije in sistema Android, da bi lažje odkrili, zakaj se pri gledanju pojavljajo težave.

    • Pickbox na pametnem televizorju LG ne deluje dobro!

      Za gledanje Pickboxa na pametnem televizorju LG morate imeti pametni televizor, izdelan leta 2012 ali pozneje, najnovejšo različico aplikacije Pickbox, posodobljeno programsko opremo televizorja in stabilno spletno povezavo s hitrostjo najmanj 2 Mbps. Če vsem tem pogojem ustrezate, Pickboxa pa še vedno ne morete gledati, vsekakor pišite na info@pickbox.tv ter nam natančno opišite napako, napravo, na kateri se pojavlja, različico aplikacije in sistema Android, da bi lažje odkrili, zakaj se pri gledanju pojavljajo težave.

  • Pickbox na SiOL TV-ju

    • Preko katerih televizijskih ponudnikov lahko gledam Pickbox?

      Pickbox je mogoče gledati preko SiOL-a in Telemacha.

    • Kako lahko gledam Pickbox preko SiOL TV-ja?

      Pickbox lahko aktivirate na programskem mestu 242 na SiOL TV-ju. Izberite Pickboxov paket in vnesite svoj pin za nakup. Po nakupu ste pripravljeni na gledanje vseh serij in filmov na Pickboxu.

    • Kako izbrisati staro in dodati novo napravo?

      Brisanje naprave je mogoče preko naprave, ki jo hočete odstraniti. Zagnati morate aplikacijo Pickbox ter v izbirniku "Moj račun" in "Upravljanje naprav" izbrati ter odstraniti napravo ter se z uporabniškimi podatkimi prijaviti na novi napravi.

    • Kako naj spremenim geslo, s katerim se prijavljam na dodatni napravi?

      Če imate aktiven Pickbox na SiOL TV-ju, lahko uporabniške podatke spremenite na portalu Moj Telekom (https://moj.telekom.si) v sklopu "Dodatne vsebine/Pickbox" ter izberete "Uredi". Za več informacij pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si

    • Moram dodatno plačati gledanje na dodatni napravi?

      Ne, z aktivacijo Pickboxa na SiOL TV-ju imate možnost prijave še ene naprave, kjer lahko Pickbox gledate brez dodatnega plačila.

    • Se vsebine v samostojni storitvi Pickbox in na Pickboxu na SiOL TV-ju razlikujejo?

      Ne. Serije, filmi in risanke so povsem enaki v samostojni storitvi Pickbox in v Pickboxu na SiOL TV-ju.

    • So vse vsebine prevedene?

      Prav vse vsebine so prevedli poklicni in izkušeni prevajalci.

    • Moram imeti SiOL TV, da bi lahko gledal Pickbox?

      Ne. Pickbox obstaja tudi kot samostojna storitev, ki jo lahko gledate na dveh ali treh napravah, odvisno od izbranega paketa. Več informacij lahko najdete na tej spletni strani.

  • Pickbox na Telemachu

    • Preko katerih televizijskih ponudnikov lahko gledam Pickbox?

      Pickbox je mogoče gledati preko Telemacha in SiOL-a.

    • Kako lahko gledam Pickbox preko Telemacha?

      Pickbox prejmete vsi obstoječi in novi naročniki na pakete Gold Trojka, Gold Trojka Extra in Gold Trojka Premium.

      Preprosto glejte Pickbox na televizorju v nekaj korakih: pritisnite na gumb VOD na daljinskem upravljalniku > Izberi Pickbox > Izberi vsebino > Izberi možnost "Glej" > Potrdi.

      O možnostih aktivacije in gledanja na različnih napravah stopite v stik s službo za pomoč uporabnikom Telemacha preko telefonske številke 080 22 88 ali elektronskega naslova info@telemach.si

    • Lahko gledam Pickbox na Telemachu na dodatni napravi?

      Za zdaj gledanje na dodatni napravi ni mogoče, vendar delamo na tem in najverjetneje bomo to v prihodnosti omogočili.

    • Se vsebine v samostojni storitvi Pickbox in na Pickboxu na Telemachu razlikujejo?

      Ne. Serije, filmi in risanke so povsem enaki v samostojni storitvi Pickbox in v Pickboxu na Telemachu.

    • So vse vsebine prevedene?

      Prav vse vsebine so prevedli poklicni in izkušeni prevajalci.

    • Moram imeti Telemach, da bi lahko gledal Pickbox?

      Ne. Pickbox obstaja tudi kot samostojna storitev, ki jo lahko gledate na dveh ali treh napravah, odvisno od izbranega paketa. Več informacij lahko najdete na tej spletni strani.